Mit adhat el Serena arca? 2016.01.30 Évente dollármilliókat költenek cégek arra, hogy hírességek nevüket és arcukat adják termékeikhez. Amerikában a hirdetések közel 15%-át teszik ki az ‘endorsement’ típusú...
Személyes márka: a pozicionált önismeret 2015.11.27 Annak, hogy egy értékes és értékálló személyes márkát építsünk, két alapfeltétele van. Az egyik, hogy a márka és a mögötte megbújó személyiség között összhang legyen. A...
Miért szereti Donald Trump, ha utálják? 2015.10.20 Az ingatlanmágnásból és valóságshowsztárból lett republikánus elnökjelölt-aspiráns, Donald Trump elnökválasztási kampányának majdnem minden eleme szembemegy a bevett politikai...
Ezért fontosak a dolgozói elvárások a vezetői márkaépítésben 2015.10.07 A vállalatvezetői személyes márka és a dolgozók norma- és értékrendszere, illetve idealizált vezetőképe között fennálló komplex viszonyrendszernek a vizsgálata a márkakutatás egyik...
Hillary Clinton, az Egyesült Államok nagymamája 2015.09.25 Hillary Clinton politikai pályafutása során személyében több, egymástól különböző értékajánlatot is képviselt, amelyek tükrözték politikai céljainak változásait. Az egykori...
Rebranding: a személyes márka újragondolása 2015.09.04 A személyes márka kialakítása hosszú, energiaigényes, érzékeny és összetett feladat, amelynek lényege, hogy a külvilág szemében egy koherens, céljainknak megfelelő kép alakuljon ki...
Erősebb vezetői márka, elkötelezettebb dolgozók 2015.07.31 Bár még sok vállalat alábecsüli a dolgozói elköteleződés jelentőségét, a munkavállalóknak a vállalattal való azonosulása kimutathatóan pozitív hatást gyakorol a munkavégzésük...
Egy cég megítélése az alkalmazottak személyes márkájától is függ 2015.07.17 A munkavállalók „márkanagykövetetté” való formálása alapvetően befolyásolja a cég reputációját, ennek ellenére a cégek többsége még ma sem él a belső...
Vezetői személyes márka a közösségi médiában 2015.07.03 A vezetői személyes márka alapvető jelentőséggel bír a saját és a vállalati célok megvalósításában, éppen ezért nem feledkezhetünk meg e márka közösségi médiában való...
SZEMÉLYESMÁRKA-ÉPÍTÉS A GYERMEKSEGÉLYEZÉSÉRT 2015.06.24 A személyes márka üzleti életben betöltött központi szerepéhez ma már nem férhet kétség, non-profit szektorbeli jelentőségéről azonban csak a legritkább esetben esik szó. Lynnette...
SZEMÉLYES MÁRKA: A SZERVEZETI KULTÚRA EVOLÚCIÓS LÉPCSŐJE 2015.05.08 A személyesmárka-építés irodalma ugyan nem tekint vissza hosszú múltra, gyakorlati megjelenése azonban meghatározó korszakot jelent a menedzsment történelmében. A...
A SZEMÉLYES MÁRKA ÉRTÉKE 2015.04.27 A személyes márka mára világszerte ismert fogalommá, és az üzleti élet egyik alapvető elemévé vált, pontos meghatározása mégis nehéz feladat. Emellett gyakran megfeledkezünk arról,...
KIT ISMERÜNK BARACK OBAMAKÉNT? 2015.04.03 Az amerikai elnökök személyiségét évtizedek óta vizsgálják a politikai elemzők, sőt a választási időszakokban a téma a szélesebb közönség érdeklődésének is a homlokterébe...
SZEMÉLYES MÁRKA A MIKROSZKÓP ALATT 2015.03.25 A személyes márka az általunk is használt definíció szerint nem más, mint az a kép, amely a külvilágban képződik meg rólunk. De vajon hogyan épül fel ez a kép? Vannak-e olyan elemei...
SZEMÉLYES MÁRKA A GOOGLE-ROBOTOK NYOMÁBAN 2015.03.16 Gyaníthatóan ma már egyetlen üzleti együttműködés sem jön létre úgy, hogy azt ne előzné meg valamilyen Google-keresés. Ez nem csupán a cégeket, hanem a cégvezetőket is érinti, és...
SZEMÉLYES MÁRKA A VIRTUÁLIS TÉRBEN 2015.02.10 Az intenzív jelenlét az online térben, a közösségi média felületeinek tudatos használata ma már megkerülhetetlen a személyesmárka-építésben is. Az e csatornákban rejlő lehetőségek...
PICASSO: A ZSENIALITÁS SZINONIMÁJA 2015.02.02 Pablo Picasso a XX. század legismertebb és legsikeresebb művésze, neve még életében a zsenialitás szinonimája lett. De vajon mi magyarázza a katalán zseni egyedülálló ismertségét és...
SZEMÉLYES MÁRKA: NEM CSAK AZ AJÁNDÉK, A CSOMAGOLÁS IS FONTOS 2014.12.11 Hiába nyújtunk jó teljesítményt, ha azt nem tesszük láthatóvá, kevés esélyünk van a sikerre – figyelmeztet Monica Moody Moore, a neves Johns Hopkins Egyetem kutatója, aki szerint a...
HITELESSÉG NÉLKÜL NINCS HATÁSOS SZEMÉLYES MÁRKA 2014.08.04 „Ha a nap minden órájában másvalakinek adod ki magad, mint aki valójában vagy, ki fogsz merülni, és nem marad energiád a munkádra” – mondja a neves kommunikációs tanácsadó,...
VÁLSÁGBAN PUTYIN MÁRKÁJA? 2014.07.24 Válságban van Vlagyimir Putyin személyes márkája Oroszországtól nyugatra, a maláj utasszállító felfoghatatlan tragédiájáról szóló beszámolókban rendre a felelősök között...
PUTYIN, A JÓZAN SUPERMAN 2014.07.14 „Olyan férfit akarok, mint Putyin” – énekelte a 2000-es évek elején két húszas éveiben járó orosz énekesnő, Irina Kozlova és Jana Daneiko, akik aligha gondolták, hogy a...
A SZEMÉLYES MÁRKA MINT TERMÉK 2014.06.25 Az elmúlt két évtizedben önálló iparággá nőtte ki magát a könnyű és gyors üzleti sikert ígérő önmarketing-kézikönyvek kiadása. Ezek a könnyen felismerhető kiadványok sokszor...
SZEMÉLYES MÁRKÁK VILÁGBAJNOKSÁGA 2014.06.17 Nyolc éve a futball-világbajnokság döntőjében Olaszország 11-es párbajban győzte le Franciaországot, ám volt egy francia játékos, aki a világbajnoki címnél sokkal többet vesztett....
KAPCSOLATI HÁLÓT FONNI CSAK TUDATOSAN ÉRDEMES 2014.06.06 A sport világában egyszerű a képlet: aki 9,58 másodpercnél rövidebb idő alatt lefutja a száz métert, az megdönti a jelenlegi világrekordot. A nagy kérdés csak az, mi kell ahhoz, hogy...
A KAPCSOLATI HÁLÓ EREJÉRŐL 2014.04.23 A versengő közegben könnyen lehet áldozat az, aki nem mozgatja tudatosan a kapcsolati hálóját Mióta elkezdtem személyes márkaépítéssel és a vezetők ez irányú támogatásával...
KILÉPÉS A KOMFORTZÓNÁBÓL 2014.04.03 Ahogyan azt korábban már említettem, a személyes kommunikáció feletti kontroll rendkívüli fontossággal bír saját márkánk építése szempontjából. És ennek a technikának csúcsát...
A SZEMÉLYES MÁRKA HATALMA 2014.03.14 Az elmúlt időszakban számos hazai vezetőt sikerült támogatnom pozíciójának újragondolásában, a róluk kialakult imázs alakításában, személyes márkájuk építésében....
A HÁROM-HAT-HÉT-NYOLC-TÍZ ARANYSZABÁLY 2013.12.19 Előbb vagy utóbb minden szakmában, szakterületen megfogalmaznak bizonyos aranyszabályokat. Hogy ezek mennyire tekinthető egységesnek az adott szakmán belül, az számos tényező...
A REMÉNY JEGYÉBEN 2013.12.03 A personal branding fogalmának és módszertanának kanonizált definíciójában egyelőre még nem született egyezség a diszciplína művelői körében. A különböző megközelítések...
A SIKERFILOZÓFIÁTÓL A PERSONAL BRANDINGIG 2013.10.02 Politikai és vallási mozgalmak, művészeti irányzatok, tudományos vagy filozófiai iskolák általában nehezen elképzelhetők egy vagy több meghatározó alapszöveg nélkül. A personal...