Change menedzsment – avagy a WTF értelmezése másként 2020.05.14 Roppant divatos kifejezés és készség (a puhább fajtából) lett az elmúlt években érteni a változáshoz. Másokat menedzselni - ízlelgessük ezt a szót, mert másokat ritkán kell...
Névjegy 2013.07.08 Kedves Érdeklődő! Ezen a honlapon coaching, tanácsadás és üzleti modell innovációs tréning témakörökkel kapcsolatban olvashatsz. Eddigi pályafutásom során végigkísért az...
A látszat csal 2013.06.27 Most, hogy a ’racionalizáció’, a leépítések és bizonytalanságok korát éljük, sokakban felmerül a kérdés, hogy hogyan tovább? Mikor jövök én? Mit kellene másként csinálnom,...
Belső erőforrásaink - avagy ki vagy Te? 2013.06.18 Sokan úgy tanulták, és ezért így is tekintenek rá, mintha erőforrásai csak egy szervezetnek lehetnének, és ez is leginkább a computerekre és az embereire korlátozódna. Arra azonban...
Állást keresel? Nézd meg mit tud a LinkedIn! 2013.06.13 Hogyan tudsz eredményesebben munkát keresni a LinkedIn segítségével? A LinkedIn legnagyobb előnye, hogy alapvetően a szakmai előrelépésre lett kialakítva. Mindegy, hogy épp...
Mit tekintünk jó kérdésnek a coachingban? 2013.06.10 Fontos, hogy a coachee számára jól időzített és megfelelő jellegű kérdéseket tegyünk fel, segítve őt gondolkodásában. Igazából azt tekintjük megfelelő kérdésnek, amit ha a...
Üzleti modell - hogy micsoda? 2013.06.06 Üzleti modell – hogy micsoda? Benned is van egy hang, aki azt mondja, hogy ’vállalkozz már bátrabban’? Azon agyalsz folyton, hogy hogyan tudnál valamilyen értéket kreálni mások...
A tölcsér jelenség - Te hol tartasz? 2013.05.31 A Tölcsér jelenség – Te hol tartasz? Évek óta figyelem személyes interjú élményeimmel, és a LinkedIn segítségével, hogy mennyire beskatulyázzák a szervezetek az...
A LinkedIn-ről néhány szó 2013.05.30 Sokan állnak a LinkedIn-nel kapcsolatban picit tanácstalanul, hogy mire is jó, ezért gondoltam megosztani néhány hasznos tippet. 1) A LinkedIn egy kifejezetten szakmai közösség/fórum,...
Induló vállalkozások kérdései 2013.05.29 Induló vállalkozásként érdemes néhány kérdést tisztáznod...:Ki a célcsoportod?Mi a hozzáadott értéked?Van-e piaci igény a termékedre/szolgáltatásodra?Kik a partnereid? Hogyan...